Hotărâre Bex 23.07.2021 Imprimare

Ședința Biroului Executiv al AJF Alba

Vineri- 23 iulie 2021, ora 15:00

HOTĂRÂRE

Biroul Executiv al AJF Alba din data de 23 iulie 2021, întrunit în mod statutar, în conformitate cu Statutul AJF Alba, în prezența tuturor membrilor săi, adoptă următoarele decizii:

Ordine de zi:

  1. Proiect AJF-C.J. Alba;
  2. Cupa României;
  3. Date limită înscriere competiții;
  4. Ședințe de lucru;
  5. Regulament participare competiții.
1. Proiect AJF - CJ Alba;
- A fost depus la CJ Alba un nou proiect pentru sezonul 2021-2022, în baza căruia se va susține activitatea membrilor afiliați prin achiziționarea  de echipament (18+2 buc la cele care participă cu echipa cea mai mare pe teren de dimensiuni normale și 13+2 la cele de pe teren redus ((E/F/G)) 1 set pe membru afiliat) și a cheltuielilor cu festivitatea de premiere a echipelor participante în ediția 2021-2022, în valoare de 200.000 lei. Proiectul se va afla pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Județean din 29 iulie 2021.

2. Cupa României;
- Se omologhează rezultatele din Cupa României și se transmite câștigătoarea fazei județene: AS Voința Stremț, către departamentul de competiții a FRF, pentru a participa în turul 1 din faza națională;

3. Date limită de înscriere în competiții, pentru sezonul 2021-2022;

-          Liga 4 – 6 august 2021

-          Liga 5 – 13 august 2021

-          Copii și Juniori – 13 august 2021 (cu excepția cluburilor de liga 4, care au termen 6 august pentru grupele de juniori U19/U17)

Formularul de înscriere se poate descărca de AICI și se va transmite pe e-mail: , sau la sediul AJF Alba.

Formularul de actualizare date se poate descărca de AICI.

4. Ședințe de lucru pentru stabilirea calendarului competițional;

-          Liga 4 – 12 august (joi) ora 17:00 – Tribuna oficială

-          Liga 5 – 19 august (joi) ora 17:00 – Tribuna oficială

-      Copii și Juniori – 26 august (joi) ora 17:00 – Tribuna oficială (la copii și juniori data se mai poate modifica, în funcție de protocolul medical aflat în vigoare la momentul respectiv)

5. Condiții pentru participare în competiții;

-         Pentru a participa în liga 4, cluburile sunt obligate să folosească în ediția 2021-2022 cel puţin un jucător U20 (născut după 01.01.2002), pe toată durata partidei, urmând ca ediția 2022-2023 să fie folosit pe toată durata partidei un jucător născut după 01.01.2003, ș.a.m.d. (Aprobat cu majoritate de voturi).

-          Echipele participante în competiţiile de seniori vor putea efectua câte 5 înlocuiri în 5 întreruperi, iar pe bancă pot fi trecuți maxim 9 jucători înlocuitori.

-          La liga 5 în această ediție nu va exista limită de vârstă cu privire la folosirea jucătorilor under.

-          Conform hotărârii de Birou Executiv a AJF Alba din 14 iunie 2019, echipele participante în liga 4, vor participa obligatoriu în cel puțin una dintre competițiile de juniori U19 (n. 2003) sau U17 (n.2005), în funcție de protocolul medical valabil în luna septembrie.

* Campionatul ligii a 4-a se organizează de regulă cu maxim 16 echipe. Pentru a putea participa în ediția 2021-2022, cluburile sunt obligate să depună cererea de înscriere până la data stabilită, iar ocuparea locurilor se va face în ordine, după următoarele criterii:

- Să fi terminat ediția 2019-2020 în liga 4

- Să fi terminat ediția 2019-2020 în liga 5. Dacă se va depăși numărul de 16 cluburi, departajarea se va face în funcție de locul ocupat în ediția 2019-2020.

- Să fi participat în ediția 2019-2020 în competițiile organizate de AJF Alba, iar dacă se va depăși numărul de 16 cluburi, departajarea se va face în funcție de numărul de grupe de copii și juniori în care au participat în ediția 2019-2020 și în care va participa în ediția 2021-2022.

- Să fie membru afiliat și să îndeplinească condițiile regulamentare pentru a participa în campionatul ligii a 4-a (bază sportivă omologată, fără restanțe financiare, CIS obținut sau în curs de obținere, etc).

Fiind primul sezon pe care încercăm să îl începem după epidemia de coronavirus (care nu s-a încheiat), sperăm la un număr cât mai mare de cluburi participante, iar din ediția următoare, împreună și cu sprijinul CJ Alba, să putem reveni 100% la normal.

Începerea/desfășurarea competițiilor se va face cu respectarea protocoalelor care urmează să fie modificate la început de fiecare lună, acestea fiind emise de MTS / MS și elaborate de FRF.